Pro přednášení online v reálném čase (i v rámci seminářů či praktických cvičení), používáme primárně Microsoft Teams, alternativně ZOOM. Tato stránka je zaměřena na použití MS Teams, podporu pro ZOOM najdete zde. Pro realizaci přednášky v MS Teams potřebujete absolvovat tyto kroky:
-
- Stáhnout [stahujte zde] a nainstalovat program MS Teams na váš počítač či mobilní telefon. I ve Fakultní nemocnici Plzeň či na počítači, kde nemáte instalátorská práva by mělo být možné program nainstalovat.
- Přihlásit se do MS Teams univerzitním účtem
- Připojit se do místnosti připravené v Rozvrhu v SIS nebo si vytvořit vlastní
- Pro vedení praktik s větším počtem paralelních místností je pro přehlednost vhodnější vytvořit si tým (nejen událost v kalendáři)
- Sdílet prezentaci a další obsah se studenty
- Interagovat s nimi
- pro snadnou interakci lze použít software Socrative, jehož plnou licenci můžete obdržet
- Nahrávat prezentaci
Váháte-li s jakýmkoliv krokem, obraťte se na E-learningový tým.
Podrobnější nápovědu najdete na stránkách Ústřední knihovny a Microsoftu.