Helpdesk LFP – návod pro zadavatele

Více praktických informací k helpdesku, jeho výhodám a využití najdete ZDE.

1. PŘIHLÁŠENÍ DO SYSTÉMU

  1. Ve Vašem internetovém prohlížeči zadejte adresu https://servicedesk.cuni.cz.
    (Preferovány jsou prohlížeče s jádrem Chromium – MS Edge, Google Chrome)
  2. V přihlašovacím okně vyplňte Vaše přihlašovací údaje (CAS)

2. NASTAVENÍ PROFILU

  • Profil určuje oprávnění pro přidělení prvků v helpdesku
  • Výchozí nastavený profil je Helpdesk-zaměstnanci (a to i pokud máte v Helpdesku přidělených více rolí)
  1. V pravém horním rohu klikněte na ikonu se svými iniciály
  2. Pod svým jménem otevřete seznam profilů
  3. Vyberte požadovaný profil

 

3. NASTAVENÍ ENTITY

Možnost změny entity využijí pouze uživatelé pracující či studující na více součástech/fakultách.

  • Entita určuje, pod jakou entitou je požadavek zadaný a kdo se k němu dostane
  • Entita je podle profilu nastavována automaticky
  1. V pravém horním rohu klikněte na ikonku se svými iniciály
  2. Pod seznamem profilů otevřete seznam entit
  3. Rozbalte podřízené entity
  4. Vyberte požadovanou entitu

 

4. ZALOŽENÍ NOVÉHO POŽADAVKU POMOCÍ WEBOVÉHO FORMULÁŘE

  1. Nastavte si profil Helpdesk-zaměstnanci
  2. V horní liště vyberte možnost Požádat o pomoc

  1. Zvolte odpovídající typ formuláře – v každém formuláři je napsáno, k čemu je určen (pro větší detail stačí formulář rozkliknout)

Ukázka formulářů – formuláře LFP jsou zvýrazněné

  1. Vyplňte formulář (příp. vložte přílohu, pokud to je potřeba) a klikněte na tlačítko Odeslat

Ukázka formuláře – LFP – Mám problém s AV technikou

Pokud se vám nepodaří vybrat správnou službu, nic se neděje, zadaný požadavek si interně předáme. Systém posílá notifikace o zadání vašich požadavků a důležitých změnách v rámci řešení. Maily jsou informativní a není potřeba na ně reagovat. Obrovskou výhodou je modulárnost systému, takže pokud budete mít zájem zaintegrovat vaše agendy, je to určitě možné a neváhejte se na nás opět obrátit.

5. PROHLÍŽENÍ POŽADAVKŮ ZADANÝCH WEBOVÝM FORMULÁŘEM

  1. V horní liště vyberte možnost Mé žádosti o pomoc
  2. Zde můžete vidět přehled vámi zadaných požadavků a jejich stavy
  3. Stavy požadavků:

6. UZAVŘENÍ / VRÁCENÍ POŽADAVKU K NOVÉMU ŘEŠENÍ

  1. Uzavření požadavku provádí jeho zadavatel, pokud je s řešením spokojen, pomocí tlačítka Schválit – tím se požadavek převede do stavu „Uzavřeno“
  2. Pokud zadavatel není s řešením spokojen, může ho po udání důvodu Zamítnout – tím se požadavek převede opět do stavu „Zpracováno (přiděleno)“
  3. Pokud řešení není schváleno zadavatelem, požadavek se uzavře automaticky po 7 dnech od jeho vyřešení

Na e-maily s oznámením o vyřešení prosíme nereagujte e-mailem nazpět, tím by se požadavek opět otevřel a znovu vrátil k řešiteli!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *